loading...
اگه سیبیل نداری نیاتو-18
امیر بازدید : 938 شنبه 01 تیر 1392 نظرات (0)

ghorbani دانلود تصنیف علیرضا قربانی به نام بهار دلکش

دانلود تصنیف فوق العاده زیبا از علیرضا قربانی به نام بهار دلکش +متن آهنگ

برای دانلود به گزینه ی downloadمراجعه نمیایید

قلب

Alireza GHorbani – Tasnif. Bahare delkash

 

 

 

متن تصنیف

 

 

 

بهار دلکش رسید و دل به جا نباشد

 

از آن که دلبر دمی به فکر ما نباشد

 

در این بهار ای صنم بیا و آشتی کن

 

که جنگ و کین با من حزین روا نباشد

 

صبحدم بلبل

 

بر درخت گل خدا به خنده می گفت

 

نازنینان را مه جبینان را خدا وفا نباشد

 

اگر که با این دل حزین تو عهدُ

 

بستی حبیب من آخ با رقیب من چرا نشستی

 

چراغ دلم را عزیزمن از کینه خستی

 

اگر که با این دل حزین تو عهدُ

 

بستی عزیز من آخ با رقیب من چرا نشستی

 

چرا عزیزم دل مرا از کینه خستی

 

بیا در برم از وفا یک شب ای مه نخشب

 

تازه کن عهدی جانم که بر شکستی

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام خوش اومدید من اینجا جدید ترین هارو میزارم پس حد اقل هر هفته سری بزن اهنگ جدیدت پیش ماست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    سلام به نظر شما از چه سبکی در وبمون استفاده کنیم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 616
  • بازدید کلی : 4,373